Kakaós-barackos piskóta

2015. július 17., péntek · Posted in , , ,

Nagyon szeretjük a piskótát, minden jóval megrakva. Sok piskótarecept van már a blogomon, kb. 30, de ilyen még nincs.  


Hozzávalók:
  • 30 dkg cukor,
  • 30 dkg liszt,
  • 2 evőkanál cukrozatlan kakaópor,
  • 1 tasak sütőpor,
  • 15 dkg margarin (72%-os),
  • 1 evőkanál tej,
  • 5 tojás
  • 1/2 kg őszibarack.
A tojásokat szétválasztottam és a fehérjékből kemény habot vertem, majd félretettem. A sárgákhoz hozzáadtam a margarint és a cukrot, majd habosra kavartam. Utána hozzáadtam a kakaóport és a sütőporos lisztet. Az egészet csomómentesen elkavartam, beleforgattam a tojások kemény habját, majd sütőpapírral kibélelt, 35x30-as tepsibe öntöttem. 

A barackokat megmostam, cikkekre vágtam és egymás mellé szépen sorban, ráhelyeztem a tésztára. Én nem szoktam lehajazni a barackot, szerintem szükségtelen. Előmelegített sütőben kb. 40 perc alatt készre sütöttem. 

Aki gondolja, tehet bele vaníliacukrot is.

One Response to “Kakaós-barackos piskóta”

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
martinelli. Üzemeltető: Blogger.