Shakshuka - izraeli reggeli

2020. október 6., kedd · Posted in , , , ,

Ez a recept új nekem, még sosem készítettem Shakshukát, nem is hallottam róla, de még fogok, mert nagyon ízlett. 



Hozzávalók:

  • 1 közepes fej hagyma apróra vágva,
  • 2 cikk fokhagyma,
  • 1 kápia paprika apróra vágva,
  • 4 paradicsom, vagy 2 db 400g-os konzerv,
  • só,
  • bors,
  • babérlevél,
  • 1 ek olíva olaj,
  • 4 tojás.

Elkészítés:

Az apróra vágott paprikát, hagymát és fokhagymát a forró olajon üvegesre pároljuk. 

Hozzáadjuk a kockára vágott paradicsomot, vagy konzervet. Én álralában friss paradicsomot szoktam használni, de most így ősz elején sajnáltam az utolsó kerti paradicsomot ehhez használni, így 2 db 400g-os paradicsom konzervet adtam hozzá.

Hozzáadjuk a sót, borst, babérlevelet, vagy tetszés szerint más fűszert.

Fedő alatt, néha megkeverve puhára főzzük.

Ráütjük a tojásokat, fedő alatt még 3 - 4 percig főzzük. Az eredeti recept szerint a tojás sárgája puha kell maradjon és nekem ez sikerült ennyi idő alatt.

Pirítóssal tálaljuk. Meg lehet szórni petrezselyemzölddel, de nekem nem volt friss. 

Jó étvágyat!

4 Responses to “Shakshuka - izraeli reggeli”

  1. Finom lehet, hasonló mint a tojásos lecsó!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Éva :)
      Igen, utána láttam a tojásos lecsó receptet, de azt sem ismertem, erre nem honos, vagy csak nálam nem. Remélem jól vagy. Kicsit kiestem a blog világból.

      Törlés
  2. A tojásos lecsót szeretjük azért is jegyeztem meg hogy hasonló a recepted! Köszi kérdésedet erre azt szoktam mondani hogy "hol így hol úgy vagyok" annyi mindentől függ de nem panaszkodom. Azt már régebben észrevettem hogy távolabb vagy kicsit mostanában a blogtól remélem minden ok?

    VálaszTörlés
  3. Nem hittem el, hogy újra találkozhatok a volt szeretőmmel, annyira megsérültem, hogy egyedül álltam, és nem volt testem, aki mellettem állhatna, és velem lehetnék, de olyan szerencsés voltam, hogy egy napon találkoztam ezzel a hatalmas mágussal, Dr Ediomóval. , utána elmondtam neki a helyzetemet, mindent megtett, hogy lássa, hogy a barátom visszajön hozzám. Sőt, miután varázsolt, a volt barátom kevesebb, mint 48 órán belül visszajött hozzám. A volt barátom könyörögve jött vissza, és megígérte, hogy soha többé nem hagy el. 3 hónappal később eljegyeztük, összeházasodtunk, és boldogok vagyunk együtt. Ha Ön is hasonló helyzetben van, vagy más kihívást jelentő helyzetekben. Forduljon Dr. Ediome-hoz. Nagyon erős a dolgaiban;
    * szerelmi varázslatok
    * vonzó varázslatok
    * ha vissza akarja kapni az exét
    * Hagyja abba a válást
    * Nyerj bírósági pert
    * varázslat, hogy az adósok azonnal fizessenek
    *megtöri a megszállottságokat
    * gyógyítja a stroke-ot és minden betegséget
    * védő varázslat
    * meddőség és terhességi problémák
    * lottó varázslat
    * szerencse varázslatok
    Lépjen kapcsolatba Dr Ediomóval az e-mail címén: drediomo77@gmail.com
    nagyon köszönöm uram, hogy visszahozta volt szeretőmet az e-mail címére: drediomo77@gmail.com vagy hívjon/whatsappot: +2349132180420

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
martinelli. Üzemeltető: Blogger.