Tejfölös csirkepaprikás krumplival

2014. április 18., péntek · Posted in ,


Hozzávalók:
  • 1 egész csirkehát és 2 szárny (de lehet combra is készíteni),
  • 1 nagy fej hagyma,
  • 1 kk pirospaprika,
  • só,
  • 2 ek olaj,
  • 5 nagy szem krumpli,
  • 2 babérlevél,
  • tejföl.
A hagymát apróra vágtam és az olajon üvegesre pároltam. Hozzáadtam a pirospaprikát és felöntöttem vízzel. Hozzáadtam a csirkehúst, a sót, a babérlevelet és kb. 20 percig főztem. Utána hozzáadtam a meghámozott és kockára vágott krumplit is és puhára főztem. Tálaláskor tejföllel ízesítettem. 


4 Responses to “Tejfölös csirkepaprikás krumplival”

  1. Húh, ez aztán fincsi lehet! Szeretem :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon finom lehet, én is szívesen elfogyasztanám. A savanyúság is saját készítésű, nagyon jól néz ki.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Rita, sajnos elfogyott, de leközelebb küldök :) és igen, a zöldparadicsom is saját készítésű a kertből, nagyon finom :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
martinelli. Üzemeltető: Blogger.