Marokkói csirke

2012. június 25., hétfő · Posted in ,


Hozzávalók:
  • 4 csirkecomb, 
  • 2 hagyma,
  • 10 dkg olívabogyó,
  • 5 dkg mazsola,
  • 1 kk. köménymag,
  • 2 apróra vágott paradicsom,
  • 1 paprika (én lecsónak eltett dinsztelt paprikát használtam), 
  • só,
  • bors,
  • negyed liter paradicsomlé,
  • 200 ml víz.
A csirke bőrét eltávolítottam, megmostam és a jénai aljára helyeztem. Hozzáadtam az apróra vágott hagymát, az olívabogyót, a mazsolát, a paradicsomot, a paprikát, sóztam, borsoztam. Rászórtam a köménymagot, ráöntöttem a paradicsomlevet és a vizet, majd fedő alatt puhára pároltam. Utána levettem róla a fedőt és addig hagytam a sütőben, amíg a leve kissé elfőtt.  Én natúr újkrumplival tálaltam.

Az elején kicsit idegenkedtem tőle, ugyanis mazsola kell hozzá, de nagyon különleges, finom ízvilágot teremt ez az együttes. Nem csalódtam benne. 


3 Responses to “Marokkói csirke”

  1. Érdekes ízvilág/fűszerezés, de nagyon finom lehet! Kipróbálós! :)

    VálaszTörlés
  2. Szerintem is kipróbálós, biztos különleges ízvilága van.

    VálaszTörlés
  3. Köszi lányok. Ki lehet próbálni nyugodtan! Garantálom!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
martinelli. Üzemeltető: Blogger.