Tavaszi zöldségleves

2012. június 21., csütörtök · Posted in , , ,


Hozzávalók:
  • sárgarépa,
  • fehérrépa,
  • hagyma,
  • újkrumpli,
  • zöldborsó,
  • karfiol,
  • só.
A zöldségeket megtisztítottam, megmostam. A sárgarépát és a fehérrépát vékonyra szeleteltem.  karfiolt rózsáira szedtem, a nagyobb krumplikat négybe vágtam, a kisebbeket pedig egészben hagytam. Az apróra vágott hagymát a fövő vízhez adtam, hozzáadtam a sárgarépát és a fehérrépát, a sót majd félkészre főztem. Amikor már majdnem puha volt, hozzáadtam a többi zöldséget és puhára főztem. Tálaláskor tejfölt lehet kínálni hozzá. Könnyű, egészséges tavaszi leves.

3 Responses to “Tavaszi zöldségleves”

  1. Szeretjük sz ilyen "mindent bele" leveseket. Esetleg saját termésből készült?

    VálaszTörlés
  2. A hagyma, az újkrumpli és a zöldborsó saját termés.

    VálaszTörlés
  3. Tavasszal-nyár elején nagyon finom tud lenni ez a sokféle zöldségféléből készült leves, imádom a zsenge zöldségeket! Nagyon guszta!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
martinelli. Üzemeltető: Blogger.