Paradicsomos halkrém

2015. május 30., szombat · Posted in ,

Eddig mindig olajos halkonzervet használtam a halkrémhez, de egyre több helyen láttam paradicsomos halból készítve. Ezt a receptet is egy régi újságból ollóztam ki valamikor réges régen. Most viszont sorra került.


Hozzávalók:
  • 1 doboz paradicsomos halkonzerv,
  • 10 dkg vaj,
  • reszelt citromhéj,
  • reszelt hagyma,
  • 1 kávéskanál mustár.
A halat jól összetörjük villával, eldolgozzuk a vajjal és a felsorolt hozzávalókkal ízesítjük. 

Nagyon finom így a halkrém. Azt hiszem ezután áttérek a paradicsomos változatra. 

2 Responses to “Paradicsomos halkrém”

  1. Finom lehetett, már csak azért is, mert paradicsomos halból készült, és azt nagyon szeretem :-) Sok finomságot készítettél, mióta nem néztem semmit, mert Erdélyben voltunk :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem te is sok finomságot ettél, kóstoltál :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
martinelli. Üzemeltető: Blogger.