Petrezselymes fűszerecet

2015. május 7., csütörtök · Posted in

Mindig szoktam készíteni fűszerecetet és mindig mást próbálok ki. 


Eddig volt:

Most petrezselymest készítettem a következőképp. Egy nagy cikk fokhagymát megtisztítottam, üvegbe tettem, adtam hozzá 3 szem fekete borsot és 2 - 3 csipet szárított petrezselyemzöldet. Nekem most szárított volt itthon, de lehet frisset is használni. Rátöltöttem az ecetet és hagytam pár napig összeérni. 

2 Responses to “Petrezselymes fűszerecet”

  1. Nagyon tetszik az ötlet!
    A fűszersecetet aztán mire használod??????

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Általában levesekhez szoktam használni és salátákhoz, de megy mindenhez, amibe ecet kell. Most jön a friss zöldség, nagyon jó lesz a fűszerecet :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
martinelli. Üzemeltető: Blogger.