Vadas

2015. november 12., csütörtök · Posted in ,

Gyerekkorom szép emléke :) Akkoriban nem nagyon lehetett kapni nyelvet, így ritkán volt vadas nálunk, pedig mindenki szerette. Általában marhanyelvből készül, vagy marhalábszárból, de most disznónyelvet vásároltam hozzá.


Hozzávalók 4 személyre: 
  • 4 disznónyelv,
  • 6 - 8 nagyobb sárgarépa,
  • 1 sárgarépa,
  • 1 fehérrépa,
  • 4 cikk fokhagyma,
  • 5 szem feketebors,
  • 3 babérlevél,
  • só,
  • 2 ek liszt,
  • kevés olaj,
  • tejföl,
  • 1 kk mustár.
A húst és a zöldségeket megmostam és megtisztítottam. Beleraktam a kuktába, hozzáadtam a sót és a fűszereket, majd felöntötem annyi vízzel, hogy jól ellepje. Lezártam a kuktát és lassú tűzön 2,5 órát főztem. Utána kivettem a nyelvet, hagytam kicsit meghűlni, majd lenyúztam a bőrét. 
A sárgarépát, a fehérrépát és a fokhagymacikkeket a blenderbe tettem és pépet készítettem belőlük. A lisztből kevés olajjal rántást pirítottam, majd hozzáadtam a sárgarépás pépet, a mustárt, a tejfölt, a fővő léből egy keveset és simára kavarva főztem kb 10 percig. Utána lehet fűszerezni még, ha nem elég.
Tésztát főztem mellé, ráöntöttem a vadasmártást és a szeletelt hússal tálaltam.

3 Responses to “Vadas”

  1. Én is vadast tervezem a hétvégére :-) Nyelvből még nem készítettem, de biztos nagyon finom belőle.
    A hozzávalóknál a 6-8 sárgarépa alatt azt írod hogy 1 sárgarépa. Oda nem fehérrépát akartál írni :-) Ne haragudj, csak gondoltam megkérdezem.....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kíváncsian várom a te vadasodat :) És köszönöm, hogy szóltál, javítom :)

      Törlés
  2. Faleminderit për gjithçka Dr.Ellen! Pasi ju kontaktova për të më ndihmuar të ndaloja divorcin me burrin tim, burri im ndaloi së paraqitur dokumentet e divorcit dhe gjërat janë shumë më mirë. Siç thatë, i gjithë procesi i divorcit u anulua, gruaja e keqe që shkaktoi probleme në martesën time la burrin tim dhe tani jemi shumë të lumtur së bashku. Unë e ndaj këtë përvojë jetësore me këdo që po përballet me sfida të ngjashme në marrëdhënien e tyre, martesën apo ndonjë çështje tjetër. , mund të kontaktoni Dr Ellen në WhatsApp +2349074881619
    Ajo është e aftë në magjitë e mëposhtme:
    * magji dashurie
    * magjitë e martesës
    * magji e parave
    * magji e bukur
    * magji fati
    * Magjitë e tërheqjes seksuale
    * Paraqitja e kurimit të SIDA-s
    * Shpella e kazinosë
    * Shpellat e mallkuara u hoqën
    * Drejtshkrimi i mbrojtjes
    * Spell Lotarie
    * Magjitë me fat
    * Magjia e fertilitetit
    * Unaza e telekinezës 💍
    Email: ellenspellcaster@gmail.com
    Whatsapp +2349074881619

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
martinelli. Üzemeltető: Blogger.