Meggyes-mákos piskóta

2015. november 9., hétfő · Posted in , , ,


Hozzávalók:
  • 4 nagy tojás,
  • 25 dkg liszt,
  • 25 dkg cukor,
  • 1/2 tasak sütőpor,
  • 1 csipet só,
  • 100 ml tej (1,5%-ost használtam),
  • 10 dkg darált mák,
  • 1 üveg kimagolt meggybefőtt.

A tojásokat szétválasztottam, a tojásfehértjékből kemény habot vertem és félretettem. A tojássárgákhoz hozzáadtam a cukrot és habosra kavartam. Utána hozzáadtam a mákot, apránként a tejet és a lisztet, amiben előzőleg elkavartam a sütőport. Hozzáadtam a tojásfehérjét és óvatosan, kanállal beleforgattam. A masszát sütőpapírral kibélelt tepsibe öntöttem, rászórtam a kimagolt, lecsepegtetett meggyet és előmelegített sütőben megsütöttem.

4 Responses to “Meggyes-mákos piskóta”

  1. Jaj, de finom a meggy mákkal!

    VálaszTörlés
  2. Szép lett a piskótád! Elmentem a receptet, hátha jól jön az ünnepekre a mákimádó családomnak ;-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen Csipike, igyekeztem :) Készítsd csak el, mert biztos a siker! :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
martinelli. Üzemeltető: Blogger.