Tejfölös zúzapaprikás csigatésztával

2015. november 6., péntek · Posted in


Hozzávalók 2 személyre:
  • 50 dkg zúza és szív,
  • 2 közepes fej hagyma (vörös és lilahagyma),
  • 3 evőkanál olaj,
  • só,
  • bors,
  • 2 cikk fokhagyma,
  • 1 kiskanál pirospaprika
  • tejföl.
A zúzát megtisztítottam, levágtam az inas részt, a szíveket kettévágtam és jól megmostam. A hagymát apróra vágtam és az olajon üvegesre pároltam. Hozzáadtam a pirospaprikát, a húst, majd jó bőven felöntöttem vízzel. Hozzáadtam a fokhagymát, a sót, a borsot és fedő alatt kb. 2 óra alatt puhára pároltam, de közben mindig vigyáztam arra, hogy ne főjön le a leve. Amikor a hús megpuhult, még mindig volt annyi leve, hogy meg tudtam benne főzni a csigatésztát, így beletettem a tésztát és kavargatás mellett puhára főztem. Levettem a tűzről, belekavartam ízlés szerint tejfölt és tálaltam melegen. 

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
martinelli. Üzemeltető: Blogger.