Zacskós csirkecomb fűszerezése

2013. január 12., szombat · Posted in

A csirkecombot általában zacskóban szoktam sütni. Mindenki imádja, praktikus, hamar elkészül, nem kell vele sokat bajlódni, de ami a legfontosabb: nagyon finom és rendkívül egészséges.


Nem szoktam az előre megkevert fűszeres zacskót vásárolni, inkább megveszem a fűszer nélküli zacskót és fűszerezem a csirkét saját ízlésem szerint. 


A hétvégén is sütöttem. Most pl. hagymát (szeletelve), fokhagymát (szeletelve), sót, borst és pirospaprikát tettem hozzá. Máskor pl. szoktam még hozzáadni egy – két kávéskanál mustárt és házi ketchupot is. Előző nap bepácolom, 24 órára zacskóstól hűtőbe teszem, este azért kicsit átrázom, hogy mindenhol érje a fűszer és másnap, semmi zsiradék, vagy folyadék hozzáadása nélkül sütöm.

5 Responses to “Zacskós csirkecomb fűszerezése”

  1. Biztos nagyon finom, még nem próbáltam ki.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem mindenképp próbáld ki, mert finom és egészséges.

      Törlés
  2. Én előszeretettel használom a sütőzacskót, mert olyan omlós és a ,,saját levében " sült húst kapok.Ráadásul nem kell tepsit sikálni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is áldom a nevét annak, aki kitalálta! Nagy segítség ez nekünk mindenféle szempontból.

      Törlés
  3. A zacskóban való sütést mindenkinek ajánlom! Nem szárad ki a hús, finom omlós,puha lesz. Én a kacsa, liba combot is ebben sütöm!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
martinelli. Üzemeltető: Blogger.