Paradicsomos zöldborsó leves metélttel

2013. január 27., vasárnap · Posted in ,


Hozzávalók:
  • 30 dkg fagyasztott zöldborsó (saját termesztés),
  • 2 ek házi vegeta,
  • 1 egész hagyma,
  • negyed liter házi paradicsomlé,
  • 1 ek cukor,
  • levesbe való metélt.
A zöldborsót a hagymával és a házi vegetával feltettem főni. Amikor a borsó már majdnem puha volt, hozzáadtam a metéltet és puhára főztem mindkettőt. Ekkor kivettem a hagymát, hozzáöntöttem a paradicsomlét, hagytam fellobbanni, majd hozzáadtam az egy evőkanál cukrot. Egyszerű, nagyszerű és egészséges leves :)

5 Responses to “Paradicsomos zöldborsó leves metélttel”

  1. Nagyon szeretjük a paradicsom levest! Ebben a formában még nem készitettem, de szivesen ennék egy tányérral.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. @Böbe - paradicsomosan még én sem készítettem borsólevest, ezt ma találtam ki de megérte, mert nagyon finom. Érdemes kipróbálni.

      Törlés
  2. Ezek szerint nem csak én nem szoktam paradicsomosan készíteni, pedig jó ötlet, biztosan nagyon finom! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. @Hankka - Én sem láttam még paradicsomosan, de gondoltam kipróbálom, mert rossz nem lehet, annál is inkább mert ez cukorborsó és én nem nagyon szeretem, mert édes. Nem csalódtam, megérte, mert nagyon finom.

      Törlés
  3. Szokatlan így az étel de biztosan nem rossz

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
martinelli. Üzemeltető: Blogger.