Egyszerű banános, ananászos piskóta

2013. július 1., hétfő · Posted in , , ,

Előre elnézést kérek a kép minősége miatt. Nem volt nálam fényképezőgép, mobiltelefonnal készült és meg is látszik, sajnos. Ettől eltekintve, a süti nagyon finom :) A képen látható mennyiség dupla adag.


Hozzávalók:
  • 250 g cukor,
  • 250 g liszt,
  • 4 tojás,
  • 1/2 csomag sütőpor,
  • 1 kávéscsésze víz
  • 2 banán,
  • 1 ananászkonzerv

A tojásokat szétválasztottam. A tojássárgákat habosra kavartam a cukorral, majd folyamatos kavarás mellett hozáadtam a lisztet, amihez előzőleg belekevertem a sütőport. Végül óvatosan kanállal beleforgattam a felvert tojásfehérjét. Sütőpapírral kibélelt tepsibe öntöttem, rátettem a karikára vágott banánt  és rászórtam a kockára végott, lecsepegtetett ananászt.

Hibát követtem el, mert a banánt bele kellett volna nyomnom a tésztába. Nem tettem meg és eléggé megszürkült.

One Response to “Egyszerű banános, ananászos piskóta”

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
martinelli. Üzemeltető: Blogger.