Sárgabarack dzsem - Kajszibarack dzsem (ahogy tetszik)

2013. július 15., hétfő · Posted in , ,


Erre nem vagyok igazán büszke, de leírom. Igazából GelFix (Dzsemfix) nélkül szerettem volna készíteni, de egyik családtagom annyira erősködött, hogy a béke kedvéért inkább engedtem. 

Hozzávalók:
  • 4 kg sárgabarack/kajszibarack,
  • 1,25 kg cukor,
  • 2 tasak GelFix (Dzsemfix)
A barackokat megmostam, kimagoltam és négybe vágtam. 4 evőkanál cukorral elkevertem a  GelFix (Gemfix)-et, rászórtam a barackra és feltettem főni. Kavargatás mellett puhára főztem, hozzáadtam a cukor többi részét és forráspontig kavargattam. Ekkor üvegekbe tettem, lekupakoltam, lekötöttem és száraz dunsztban hagytam kihűlni, kb. 24 órát. 

Szívem szerint így készítettem volna: megfőztem volna a barackot, utána hozzáadtam volna a cukrot és kevés fövés után üvegekbe tettem volna, majd "két celofán közé szalicil" módszerrel lekötöttem volna.

3 Responses to “Sárgabarack dzsem - Kajszibarack dzsem (ahogy tetszik)”

  1. Mi dzsemfix nélkül készítettük az idén, azzal azért egy kicsit tovább kell főzni:)

    VálaszTörlés
  2. Én is készítettem és én is dzsemfix nélkül. De nagyon finom lett, legalábbis remélem, én nagyon szeretem a sárgabarackot.

    VálaszTörlés
  3. Tisztelt Szerkesztő!

    A színvonalas bejegyzései felkeltették az érdeklődésünket. Megköszönném ha kapcsolatfelvétel céljából elküldené az e-mail elérhetőségét a kzsolt@innofield.hu címre.

    Az együttműködését előre is köszönöm.

    Üdvözlettel:

    Kovács Zsolt, Projektvezető

    iNNOField Kft

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
martinelli. Üzemeltető: Blogger.