Gazdag zöldségleves

2013. augusztus 17., szombat · Posted in , , , ,

Az a legjobb a zöldséglevesekben, hogy a végtelenségig lehet kombinálni bennük az alapanyagokat és mindig más ízvilágot kapunk. Ez azért gazdag zöldségleves, mert annyi minden van benne, hogy második fogás már nem is szükséges mellé. 



Hozzávalók:
  • 1/2 fej káposzta (kis fej),
  • 3 db kicsi burgonya,
  • 2 db. sárgarépa,
  • 2 db. fehérrépa,
  • 1 marék zöldborsó,
  • 1 kicsi zöldpaprika,
  • 1 kisebb fej hagyma,
  • 2 cikk fokhagyma,
  • 2 csirkehát,
  • 1 kk só,
  • kevés cérnametélt,
  • petrezselyemzöld.
A csirkehátakat leforráztam és  a megfelelő vízmennyiséggel feltettem főni. Hozzáadtam a sót, és az apróra vágott zöldségeket, a hagymát és a fokhagymát, majd a petrezselyemzöldet és mindent puhára főztem. Utána eltávolítottam belőle a petrezselyemzöldet, a hagymát és hozzáadtam a cérnametéltet, majd hagytam még pár percig főni. Tejföllel tálaltam.

5 Responses to “Gazdag zöldségleves”

  1. Érdekes, hogy milyen sok levesbe tesztek káposztát. Biztos hogy egészséges és zamatos zöldség.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csipike, a káposzta majdnem minden zöldséglevesbe jó. Te nem szoktad fogyasztani?

      Törlés
    2. Levesbe nem. Káposztás tésztát imádom. Székelykáposzta, töltött káposzta, ezek a téli nehezebb ételek jellemzőek, nekem túl nehéz ételek. Viszont édes paradicsomos káposztamártást még mindig nem próbáltam ki, pedig hogy szerettem a menzán.

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
martinelli. Üzemeltető: Blogger.