Debrecenis penne juhtúróval és csilleivel

2013. augusztus 19., hétfő · Posted in ,

Ehhez nem is kell recept, ezt csak egy ötletnek szánom, hátha valaki nem tudja mit is készítsen hamarjában. 


Hozzávalók személyenként:
  • 1 debreceni,
  • 1 marék durum penne,
  • kevés juhtúró,
  • kevés csillei.
A debrecenit félbe vágtam, majd karikákra szeleteltem. Teflonba tettem és megpirítottam. A durum pennét sós vízben megfőztem, leszűrtem és hagytam lecsepegni. Majd tányérra tettem, hozzáadtam a debrecenit, rászórtam a juhtúrót és adtam hozzá egy kevés csilleit.

Gyorsan elkészül és finom. Fogyókúrásoknak és diétásoknak nem ajánlom, mert nagyon kalóriadús :)

One Response to “Debrecenis penne juhtúróval és csilleivel ”

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
martinelli. Üzemeltető: Blogger.