Krumpligulyás kicsit másképp

2013. augusztus 30., péntek · Posted in ,


Nálunk nagy sláger a krumpligulyás, mindenki szereti, most viszont másképp készítettem el, tettem bele sárgarépát és fűszerpaprika helyett pedig rendes, friss, paradicsom paprikát. Így is nagyon finom, meg fogom tartani a receptet.

Hozzávalók 4 személyre:
  • 1 nagy fej hagyma apróra vágva,
  • 1 közepes méretű sárgarépa karikára vágva,
  • 1 paradicsompaprika apróra vágva,
  • 4 - 5 nagy krumpli kockára vágva,
  • egy arasz kolbász karikára vágva,
  • só,
  • kevés olaj,
  • 2 babérlevél.
A hagymát, a sárgarépát kevés olajon elkezdtem párolni. Kavargatás mellett hozzáadtam a paprikát és kolbászt, majd még kb. 10 percig pároltam. Felöntöttem vízzel, hozzáadtam a sót és a babérlevelet és a krumplit, majd puhára főztem.

Nagyon finom lett!

One Response to “Krumpligulyás kicsit másképp”

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
martinelli. Üzemeltető: Blogger.