Tükörtojás sült kenyérszeletben

2013. augusztus 3., szombat · Posted in , ,

Hozzávalók személyenként:
  • 1 szelet kenyér,
  • 1 tojás,
  • pár szeletke sajt,
  • kevés vaj,
  • só.


A kenyér belét egyenletesen kivágtam, mondhatom úgy is, hogy ablakot vágtam rá. 


A sajtot vékony szeletekre vágtam.


A vajat megolvasztottam.


Megpirítottam rajta a kenyér egyik  oldalát,


 majd megfordítottam és megpirítottam a másik oldalát is.


Ezután az "ablak"-ba beleütöttem a tojást, 


ráhelyeztem a sajtszeletkéket, 


és visszahelyeztem a tojásra a kivágott darabot. Nem kell rányomni, belenyomni, mert akkor a tojás kifolyik a kenyérből. 


Amikor a tojás alja megsült, a szelet kenyeret óvatosan megfordítottam és még kevés ideig sütöttem, hogy jó piros legyen. 


És íme, így néz ki a tükörtojás sült kenyérszeletben.

Ötletes, jól mutat, finom és nem mellesleg laktató is. 

4 Responses to “Tükörtojás sült kenyérszeletben”

  1. Jó ötlet, de én nem tenném vissza rá a fedőt, úgy jobban mutat:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kati, a fedő lényege az, hogy meg tudod fordítani és a fedő is megsűl. De a gasztronómiai ötletek tára határtalan, mindenki úgy csinálja, ahogy akarja. :)

      Törlés
  2. Nagyon ötletes, a gyerekeimnek különösen fog tetszeni! :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
martinelli. Üzemeltető: Blogger.