Mákos piskóta

2013. augusztus 1., csütörtök · Posted in ,

Megint mákos piskóta, mert a gyerekek imádják, mindig ezt kérik :)  Természetesen a képen látható süti dupla adagból készült!


Hozzávalók:
  • 4 egész tojás,
  • 25 dkg kristálycukor,2
  • 25 dkg liszt,
  • 12,5 dkg darált mák,
  • 1 vaníliacukor,
  • 1/2 csomag sütőpor,
  • 1 kávéscsésze víz.
A tojássárgákat a cukorral és a vaníliás cukorral habosra kavartam. Hozzáadtam a mákot és összekavartam. Hozzáadtam a lisztet, amiben előzőleg elkevertem a sütőport és jól összekavartam, közben óvatosan adogatva hozzá a vizet. Majd végül kanállal beleforgattam a kemény habbá vert tojásfehérjéket. Sütőpapírral kibélelt tepsibe öntöttem és előmelegített sütőben megsütöttem.  


One Response to “Mákos piskóta”

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
martinelli. Üzemeltető: Blogger.