Rizspuding

2013. szeptember 13., péntek · Posted in ,

Ez tényleg rizspuding, a szó szoros értelmében. Igazából ez egy rögtönzés, ugyanis betegtől megmaradt sós vízben főtt rizs, hirtelen nem tudtam mit kezdeni vele, mert sósan már senkinek sem kell, így ezt találtam ki. Nagyon finom, igazi különlegesség. Próbáljátok ki. 


Hozzávalók:
  • főtt rizs,
  • 1 tasak kókuszos pudingpor,
  • fél liter tej,
  • cukor ízlés szerint,
  • kevés kakaó,
  • szőlőzselé (amit én főztem)
A már előzőleg megfőtt rizst egy lapos jénai edénybe öntöttem és szépen elterítettem. Elkészítettem a pudingot a tasakon előírt módon, majd ráöntöttem a rizsre úgy, hogy betakarja. Érdemes egy nagyobb edényt használni, hogy ne kerüljön sok rizs egymásra. Hagytam pisit hűlni, majd megszórtam kakaóval és hagytam megkeményedni. Igazából még kellett volna hagyni, de a társaságnak nem volt már türelme, így a puding lágy volt még, de ez igazából nem akadály, nagyon finom így is, mert krémes. Tálaláskor egy kevés házilag főzött szőlőzselét tettem a tetejére. Isteni finom.

One Response to “Rizspuding”

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
martinelli. Üzemeltető: Blogger.