Boci szelet

2012. október 29., hétfő · Posted in ,



Hozzávalók a tésztához:
  • 18 dkg liszt
  • 15 dkg cukor
  • 3 evőkanál cukrozatlan kakaó
  • 1 dl tej
  • 1 dl olaj
  • 4  tojás
  • 1 tasak sütőpor
Hozzávalók a tehéntúróhoz:
  • 50 dkg tehéntúró
  • 20 dkg cukor
  • 5 dkg gríz
  • 1 tojás
  • 1 csomag vaníliás cukor
A tojásokat a cukorral habosra kevertem, azután hozzáadtam a többi hozzávalót és csomómentesre kavartam. Közepes nagyságú, sütőpapírral kibélelt tepsibe öntöttem. A töltelékhez a tehéntúrót elkevertem a tojással, cukorral, vaníliás cukorral, és a  grízzel. Kiskanállal kiszaggatva a kakaós tészta tetejére helyeztem, sűrűn egymás mellé. Előmelegített sütőben megsütöttem.

A képen látható boci szelet dupla adag eredménye, mert annyira finom, hogy egy adaggal csak magamnak csináltam volna rosszat.

8 Responses to “Boci szelet”

  1. Ez nálunk is kedvenc:)) Guszta lett nagyon.

    VálaszTörlés
  2. A gyerekek két kézzel tömték magukba :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon finom lehet, guszta! Nekem is van kipróbálásra várva egy muffin receptem aminek szintén hasonló a neve!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép süti, milyen régen sütöttem! Pedig nagyon finom! :)

    VálaszTörlés
  5. De jól néz ki ez a süti! Én sem hagynám alább a dupla adagnál:-)

    VálaszTörlés
  6. Nem is szabad ilyesmiből csak egy adagot készíteni! Biztosan nagyon fincsi volt!

    VálaszTörlés
  7. Jól néz ki és tuti finom lehet. megkóstolnám.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
martinelli. Üzemeltető: Blogger.