Hova lettek a blogos díjak?

2013. február 3., vasárnap · Posted in

A napokban az egyik blogon nézelődve megláttam egy díjat, ami anno körbe járta a blogos világot és eszembe juttatta az egykor oly divatos szokást és egyben rájöttem, hogy mostanában egyáltalán nem láttam ilyen díjat közlekedni a blogokon.

Én ezen a blogon eleve ezt az elvet követem:


De látom mások sem osztogatják már a díjakat. Kihalt a szokás? Vagy csak szünetel? Vagy az én körömben nem divat?

6 Responses to “Hova lettek a blogos díjak?”

  1. Erre már én is felfigyeltem! Sok blogon látom a hozzád hasonló megfogalmazást. Az elmúlt évben én is kitettem egy képet ami jelképezi hogy szintén inkább a kommentnek örülök!

    VálaszTörlés
  2. Nem tudom, hova lettek, de én nem hiányolom őket. Persze jól esett kapni, de sok macera volt továbbadni. Az elismerésnek pedig más formája is van:-) Jól van ez így!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én sem hiányolom őket, csak feltünt, hogy nem látok egyet se. Szerintem nem csak mi nem ígényeljük :)

      Törlés
  3. Én még nem kaptam díjat, de én is inkább a hozzászólásoknak örülök:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem veszítettél semmit :) Én szeretettel megyek hozzád kommentelni.

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
martinelli. Üzemeltető: Blogger.