Ilyent még nem láttam :(

2013. február 10., vasárnap · Posted in

Egy bannert szerettem volna kitenni a blogomra, a blog címe helyett, de végül nem tetszett, így lemondtam róla és vissza akartam tenni az írott címet.

Figyelmetlenség miatt töröltem az elemet. Amikor visszatettem, ilyen majdnem fekete színnel írta a címet. 

Leellenőriztem, a szín helyesen van megadva, vagyis a színkód szerint a bordós, de mégsem váltja. 

Belemásztam a sablon HTML kódolásba, ott is mindenhol helyesen jelenik meg a szín, és mégis ez a sötét látható.


Ilyet életemben nem láttam, pedig van már jó pár évi tapasztalatom a HTML kódolás terén, nem csak a standard sablonokhoz értek. 


Remélem, hogy helyrejön, vagy megokosodok és megkapom a hibát.
Addig is elnézést kérek a ronda dizájnért.

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
martinelli. Üzemeltető: Blogger.