Tárkonyos csirkeraguleves

2013. február 9., szombat · Posted in


Hozzávalók:
  • 1 hagyma,
  • kevés szalonna kockára vágva,
  • 1 cikk zúzott fokhagyma, só, 
  • bors,
  • csirkeaprólék,
  • fagyasztott mexikói zöldség,
  • ecetes tárkony,
  • levestészta, 
  • egy egész tojás,
  • egy csésze tej. 
A csirkehúst leforráztam. A szalonnát nagyon apróra vágtam és kiolvasztottam. Hozzáadtam az apróra vágott hagymát, a fokhagymát és üvegesre pároltam. Ekkor sóztam, borsoztam, felöntöttem vízzel, hozzáadtam a csirkeaprólékot és a tárkonyt. Amikor a hús félig megfőtt, hozzáadtam a zöldséget és puhára főztem, majd a levestésztát és hagytam kifőni. A tojást szétválasztottam, a fehérjét hozzáadtam a leveshez, a sárgáját pedig elkavartam a csésze tejjel. Levettem a levest a tűzről, hagytam pár percig hűlni, majd hozzáadtam a habarást és eceteztem. Jó étvágyat!

2 Responses to “Tárkonyos csirkeraguleves”

  1. Jó kis tartalmas leves, mi is nagyon szeretjük! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én most készítettem először így, de nagyon ízlik.

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
martinelli. Üzemeltető: Blogger.