Cseresznyés muffin a "Cseresznyés, meggyes sütemény" Játékra

2015. június 24., szerda · Posted in , ,

Egy hete meghirdettem a Cseresznyés, meggyes sütemény játékot (amire július 9-ig lehet receptet küldeni) és ma hozom az én süteményemet, természetesen játékon kívül. De ezt is inkább csak megmutatom, mert nem muffinformában volt sütve és meg is látszik rajta.

A muffin valahogy nem nyert meg magának, ezért nincs formám, de van egy doboz papírom, amit ajándékba kaptam. Párszor sütöttem már muffint, ugyancsak forma nélkül. Ezt is csak azért sütöttem, hogy elhasználjam a papírt. Azért finom lett, a tészta pihekönnyű, szivacsos.


Hozzávalók 12 muffinhoz:
  • 150 g liszt, 
  • 80 g puha vaj,
  • 70 g cukor,
  • 1/2 tasak sütőpor,
  • csipet só,
  • 1 tojás,
  • 80 ml tej,
  • 2 kk vaníliás cukor,
  • 12 db kimagozott cseresznye vagy meggy. 
A puha vajat a cukorral és a vaníliás cukorral habosra kavartam, majd hozzáadtam a tojást és jól elkavartam. A lisztben elkavartam a sütőport, a sót, majd hozzáadtam a tojásos masszához és csomómentesre kavartam. Muffinformába öntöttem, mindegyik muffin tetejébe nyomtam egy kimagozott cseresznyét és előmelegített sütőben, lassú tűzön aranybarnára sütöttem.

Ti tegyétek formába szépen, ahogy illik :)


2 Responses to “Cseresznyés muffin a "Cseresznyés, meggyes sütemény" Játékra”

  1. Fincsi lehet! Egész szépen megmaradt forma nélkül is a süti! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha nem is igazán formás, az íze nagyon jó :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
martinelli. Üzemeltető: Blogger.