Petrezselymes krumplileves

2015. június 9., kedd · Posted in ,

Ez egy könnyű, nyári leves. Édesanyám sokszor készített, én már ritkábban főzök ilyent. Még nem volt a blogon bejegyzés róla, így gondoltam épp ideje megörökíteni.



Hozzávalók 4 személyre:
  • 4 nagy  újkrumpli,
  • 1 fej hagyma,
  • 2 cikk fokhagyma,
  • só,
  • vágott zöldpetrezselyem,
  • fél csésze tej
  • 1/2 evőkanál liszt.
A vizet feltettem főni.  Hozzáadtam a megtisztított és kockára vágott újkrumplit, a sót, a hagymát, a fokhagymát és puhára főztem. Amikor a krumpli puha volt, hozzáadtam az apróra vágott petrezselyemzöldet, a  tejjel és a liszttel elkészített habarást, hagytam felforrni és kész is volt a leves.  Lehet egy kis ecetet is adni hozzá. Zöldhagymával tálalható, de én inkább kihagyom a hagymát :)


Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
martinelli. Üzemeltető: Blogger.