Tojásrántotta burgonyával

2015. április 27., hétfő · Posted in , ,

Még sosem ettem burgonyát tojással, kivéve persze arakott burgonyát. Ezt a recept egy Dolgozó Nőben találtam és érdekesnek tünt, gondoltam kipróbálom.


Ez volt az eredeti recept:
Hozzávalók személyenként:

  • 2 – 3 db burgonya,
  • 2 db tojás,
  • só,
  • hagyma,
  • olaj.

A héjában főtt burgonyát megtisztítjuk, és apró kockára vágjuk. Egy edényben forró olajban megpároljuk az apróra vágott hagymát, beletesszük a burgonyát, megsózzuk, és sütőben szép pirosra sütjük. A tojásokat megsózzuk és habosra verjük, mindegyik tojáshoz 1 kávéskanál hideg vizet teszünk, majd palacsintasütőben, forró olajban megsütjük. Mikor az egyik fele megsült, fánklapáttal óvatosan megfordítjuk, s a másik oldalát is megsütjük. Azután tányérra csúsztatjuk. Egyik felére rárakjuk a burgonyát, és a másik felével beborítjuk. Bármilyen savanyúsággal fogyaszthatjuk. Olcsó, ízletes, laktató vacsora.

Én annyit változtattam, hogy a burgonyát nem pirítottam sütőben, hanem a teflonban a hagymával együtt megforgattam az olajban. Savanyú uborkával tálaltam és nagyon finom lett. Megéri elkészíteni.


2 Responses to “Tojásrántotta burgonyával”

  1. Ahogy néztem a tányérodat úgy nyeltem nagyokat guszta! Egyszer már én is készítettem ilyet, csupán annyi különbséggel hogy teflonba sütöttem meg a krumplit úgy öntöttem rá a tojást és egyben sült és fordítottam meg nagyon finom!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Éva! Én biztos, hogy még fogok ilyent készíteni és akkor kipróbálom az általad említett változatot is. Szerintem ennek minden létezó variánsa finom lehet. :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
martinelli. Üzemeltető: Blogger.