Fahéjas, ordás boci szelet mandulapehellyel

2013. május 8., szerda · Posted in , ,

Nem is én lennék, ha nem újítanék valamit folyton :) Volt itthon 20 dkg ordám és lusta voltam ordás palacsintát sütni a macera és a szag miatt. Így gondoltam próbáljam ki a boci szeletet ordával. Nagyon finom lett.



Hozzávalók a tésztához:

  • 18 dkg liszt
  • 15 dkg cukor
  • 3 evőkanál cukrozatlan kakaó
  • 1 dl tej
  • 1 dl olaj
  • 4  tojás
  • 1csomag sütőpor
  • 1 kk őrölt fahéj
Hozzávalók a tehéntúróhoz:
  • 20 dkg tehén orda (lehet juh orda is)
  • 10 dkg cukor
  • 1 tojás
  • 1 csomag vaníliás cukor
A tetejére:
  • mandulapehely
A tojásokat a cukorral habosra kevertem, azután hozzáadtam a többi hozzávalót és csomómentesre kavartam. Közepes nagyságú, sütőpapírral kibélelt tepsibe öntöttem. A töltelékhez az ordát elkevertem a tojással, cukorral, és a vaníliás cukorral. Kiskanállal kiszaggatva a kakaós tészta tetejére helyeztem, sűrűn egymás mellé, majd rászortam a mandulapelyhet. Előmelegített sütőben megsütöttem.

4 Responses to “Fahéjas, ordás boci szelet mandulapehellyel”

  1. Imádom az ordát sütikben:) Nemsokára én is készítek valami fincsi ordásat:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Várom és kíváncsi vagyok mit sütsz ki :)

      Törlés
  2. Én nem tudom, szeretem-e az ordát. (Gyerekkoromban nem szerettem, azóta nem ettem.) Kaphatnék kóstolót a sütiből, hogy kiderüljön? :-)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
martinelli. Üzemeltető: Blogger.